49.000 έργα εφόσον η Ελλήνων Συνέλευσις έρθει στη διακυβέρνηση της χώρας

Ιωάννης Βουλγαράκος: 49.000 έργα εφόσον η Ελλήνων Συνέλευσις έρθει στη διακυβέρνηση της χώρας
Ιωάννης Βουλγαράκος: 49.000 έργα εφόσον η Ελλήνων Συνέλευσις έρθει στη διακυβέρνηση της χώρας

Ξεκάθαρες θέσεις σχετικά με πολλά μείζονα ζητήματα που ταλανίζουν την ελληνική κοινωνία τα τελευταία χρόνια παίρνει ο υποψήφιος βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της Ελλήνων Συνέλευσης, Ιωάννης Βουλγαράκος, σε μεγάλη συνέντευξη που παραχωρεί στο Politic.gr.

Ο κ. Βουλγαράκος αναλύει τη φτωχοποίηση του ελληνικού λαού, παρουσιάζει τις εξαγγελίες του κόμματός του σε περίπτωση που πάρει τη διακυβέρνηση της χώρας και απαντά στους επικριτές που κάνουν λόγο για εύκολες υποσχέσεις.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

– Ποιες πολιτικές της παρούσας και της προηγούμενης κυβέρνησης θεωρείτε ότι συνετέλεσαν στην περαιτέρω φτωχοποίηση του ελληνικού λαού;

Ι.Β.: Ξεκάθαρα όλες οι πολιτικές των τελευταίων 10 με 12 ετών κινούνται στο πλαίσιο της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού μέσω της υπερφορολόγησης Η υπερφορολόγηση σε συνάρτηση με τις ασφαλιστικές εισφορές μαζί με την οικονομική κρίση και την ύφεση που την συνοδεύει οδηγούν καθημερινά μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να βάζουν λουκέτο κατά συνέπεια ολόκληρα νοικοκυριά να βιώνουν οικονομικό μαρασμό.

Την κατάσταση δυσχεραίνουν όλα τα τραπεζικά ιδρύματα που δρουν στην Ελλάς, τα οποία τα έχουμε ανακεφαλοποιήσει και στηρίξει με δημόσιο χρήμα, χωρίς καμία ανταπόδοση, αυξάνοντας έτσι το δημόσιο χρέος, που στον βωμό του θυσιάζεται ο Έλληνας πολίτης.

– Αν η Ελλήνων Συνέλευσις ερχόταν αύριο στην εξουσία, ποια θα ήταν τα πρώτα μέτρα που θα έπαιρνε, ώστε να ανορθώσει την πραγματική οικονομία;

Ι.Β.: Οικονομία σημαίνει νέμομαι τον οίκο δηλαδή διαχειρίζομαι την οικία μου. Πως μπορούμε να μιλήσουμε για πραγματική οικονομία όταν έχουμε παραδώσει τα πάντα στους δανειστές για 99 χρόνια και όταν από την ίδρυση του ελληνικού κράτους μια ιδιωτική τράπεζα εκδίδει το υποτιθέμενο εθνικό μας νόμισμα και μας το δανείζει με τόκο;

Στον άξονα της πραγματικής οικονομίας θα δημιουργήσουμε ένα ελληνικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα με εγγύηση κεφαλαίων άνω των 8 τρις. Επίσης όπως αναγράφεται και στις προγραμματικές δηλώσεις του φορέα Ελλήνων Συνέλευσις, οι οποίες έχουν κατατεθεί στον Άρειο Πάγο και αυτό σημαίνει ότι ο φορέας και όλοι οι βουλευτές δεσμευόμαστε για την πραγματοποίηση αυτών, θα συσταθούν ειδικές επιτροπές έρευνας και ελέγχου με σκοπό να γίνει ένας οικονομικός έλεγχος για το δημόσιο χρέος, για τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος, για τη δημόσια περιουσία, για τα δημόσια ασφαλιστικά ταμεία, για τα τραπεζικά ιδρύματα, για τη λειτουργία ταμείων και φορέων που διαχειρίστηκαν ελληνική δημόσια περιουσία (Τ.Χ.Σ. ΤΑΙΠΕΔ κ.α.), νομαρχίες δήμους κ.λ.π.

Παράλληλα σύμφωνα με το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ των 2,3 τρις ευρώ τα οποία έχει εγγυηθεί ο Αρτέμης Σώρρας θα ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης για να ξεκινήσει κάθετη ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών.

– Για παράδειγμα, σε διακαναλική συνέντευξη τον Ιούνιο του 2019 η Ελλήνων Συνέλευσις δεσμεύτηκε για την παροχή 20.000 ευρώ σε κάθε Έλληνα, σε κάθε ΑΦΜ, με στόχο την επανεκκίνηση της οικονομίας. Η δέσμευση αυτή παραμένει ενεργή;

Ι.Β.: Η δέσμευση αυτή δεν ειπώθηκε απλά στην διακαναλική συνέντευξη αλλά είναι αποτυπωμένη στις προγραμματικές δηλώσεις. Για τη μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την Ελληνων Συνέλευσις θα γίνει άμεση εκταμίευση και θα δοθεί σε κάθε Έλληνα/δα πολίτη που είναι καταγεγραμμένος/η στους εκλογικούς καταλόγους το ποσόν των 20.000 ευρώ ως άμεση ανακούφιση και στήριξη μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα που έχουν προγραμματισθεί ύψους 2,3 τρις ευρώ.

– Ποια θεωρείτε ως σωστά σημεία του νέου πτωχευτικού νόμου και – αντίθετα – σε ποια σημεία του πιστεύετε ότι συντελούνται αδικίες;

Ι.Β.: Πως μπορεί μία πτώχευση να βοηθάει και να είναι προς το δίκαιο του Έλληνα πολίτη; Καταρχήν για πρώτη φορά καθιερώνεται η πτώχευση φυσικού προσώπου όπως ενός μισθωτού, συνταξιούχου αγρότη κ.λ.π. Μελετώντας το συγκεκριμένο νόμο (Νόμος 4738/2020 ΦΕΚ 207) καταλαβαίνουμε ότι καταργείται η προστασία της πρώτης κατοικίας όπως και το ακατάσχετο των 1.200 € των τραπεζικών λογαριασμών.

Η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ παρουσιάζουν αυτόν τον νόμο ως δεύτερη ευκαιρία. Αυτό δεν ισχύει γιατί ο πολίτης μπορεί να καταθέσει μια αίτηση ρύθμισης σε συγκεκριμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για το ποσό που οφείλει σε ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα (τράπεζα) και αυτή η αίτηση να απορριφθεί μονομερώς ή να μην λάβει καν απάντηση και η τράπεζα να αιτηθεί στο αρμόδιο δικαστήριο την πτώχευση του συγκεκριμένου πολίτη. Ο πολίτης θα ενημερωθεί για όλα αυτά έως και 15 μέρες πριν την εκδίκαση. Άρα σε κανένα σημείο δεν ωφελεί τους Έλληνες πολίτες αντιθέτως στοχεύει στην αρπαγή της ιδιωτικής περιουσίας.

– Θεωρείτε ότι τα ζητήματα της οικονομίας παίζουν κομβικό ρόλο στην τελική επιλογή ενός ψηφοφόρου στην κάλπη;

Ι.Β.: Στη σημερινή κατάσταση όπου το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων βιώνει μια τεράστια φτωχοποίηση, όταν 1 στους 3 Έλληνες δεν μπορεί να πληρώσει τους βασικούς λογαριασμούς όπως ενέργεια και ύδρευση, ο οικονομικός παράγοντας πλέον είναι ο πιο σημαντικός λόγος επιλογής ψηφοφόρου. Οι Έλληνες έχουν χορτάσει ψεύτικες υποσχέσεις από όλα τα κόμματα και τώρα μας δίνεται η ευκαιρία να διαχειριστούμε πλούτο αποδεδειγμένο και όχι ένα χρέος αναπόδεικτο.

– Σε ποιους τομείς πιστεύετε ότι θα φαινόσασταν χρήσιμος στους Έλληνες πολίτες, σε περίπτωση που σας “έστελναν” στο Κοινοβούλιο;

Ι.Β.: Μέχρι σήμερα όλοι οι βουλευτές λειτουργούν ξεκάθαρα ιδιοτελώς κοιτάζοντας μόνο το προσωπικό συμφέρον και τα παραδείγματα είναι άπειρα. Οι υποψήφιοι βουλευτές της Ελλήνων Συνέλευσις θα δράσουμε μόνο με ανιδιοτέλεια, άλλωστε ο πολυετής αγώνας μας το αποδεικνύει αυτό. Θα ενεργήσουμε ως εκπρόσωποι των πολιτών, εκτελώντας τις αποφάσεις τους και όχι ως αντιπρόσωποι όπου πολλές φορές διαπιστώνουμε ενέργειες εναντίον του προσώπου δηλαδή του Έλληνα πολίτη και ψηφοφόρου.

– Αρκετοί επικριτές του πολιτικού σας φορέα κάνουν λόγο για ανέφικτους στόχους και εύκολες υποσχέσεις. Τι έχετε να τους απαντήσετε;

Ι.Β.: Δεν υποσχεθήκαμε ποτέ τίποτα. Αντίθετα μιλάμε με πράξεις και γεγονότα. Ο πλούτος είναι πιστοποιημένος, συνοδεύεται με όλα τα απαραίτητα έγγραφα διεθνών και εγχώριων θεσμών και ένα μεγάλο μέρος αυτού βρίσκεται ήδη κατατεθειμένος σε λογαριασμούς τραπεζών της Ελλάδος και του εξωτερικού για άμεση εκταμίευση και χρήση.

Το σχέδιο για την επομένη μέρα με διακυβέρνηση Ελλήνων Συνέλευσις  είναι αποτυπωμένο και περιλαμβάνει μελέτες για 49.000 έργα σε όλη την ελληνική επικράτεια. Όλα είναι έτοιμα και το μόνο που απομένει είναι η ένωση όλων των Ελλήνων στον δικό του φορέα εκπροσώπησης του έθνους των Ελλήνων.

– Θα διεκδικήσετε την ψήφο των Ελλήνων πολιτών στην εκλογική περιφέρεια της Β’ Θεσσαλονίκης. Ποια θεωρείτε ως τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η συμπρωτεύουσα;

Ι.Β.: Η πόλη της Θεσσαλονίκης αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα που βλέπουμε και βιώνουμε όλοι μας. Σύμφωνα με το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ για την Β΄ Περιφέρεια Θεσσαλονίκης με πληθυσμό περίπου 300.000 πολίτες είναι ήδη δεσμευμένα στην Τράπεζα της Ελλάδος 45.000.000.000 έτοιμα προς χρήση, οπότε καλούμε όλους τους κατοίκους να καταθέσουν τις προτάσεις τους για έργα που κρίνουν απαραίτητα στην περιοχή τους. Στην ουσία να μετέχουν κρίσεως και αρχής για το δικό τους όφελος.

Όμως επειδή οι πολιτικές των προηγούμενων κυβερνήσεων όλα αυτά τα χρόνια, έχουν αφήσει τα προβλήματα να διογκωθούν σε όλη την επικράτεια. Είναι πλέον αναγκαίο η λύση να δοθεί συνολικά για όλη την Ελλάς και όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο. Ο πολιτικός φορέας Ελλήνων Συνέλευσις διαθέτει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να επαναφέρει την Ελλάδα στην θέση που της αρμόζει.

 

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:

  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .

2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,

World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ

ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1.     Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2.     Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3.      Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4.      Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5.      Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6.      Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών

  • εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7.      Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8.   Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.