"ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ": ΤΟ ΥΠΑΙΘ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ #ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
Η ΑΘΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ Υ.ΠΑΙ.Θ.
(ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ)
ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ
ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ,
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΠΕΙΘΗΝΙΟ ΟΡΓΑΝΟ
ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΝΟΣ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟΥ
ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
(ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΟΥ)
ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ
"ΠΑΝΕΥΡΩΠΗ"
Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΤΑ
ΑΛΛΟΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΡΑΤΗ,
ΟΥΤΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΥΤΕ ΩΣ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΘΑ
ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ,
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΑ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ 2002 ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΞΙ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ Η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ "ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΕΡΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ" ΣΤΟ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:
(The “Maastricht Global Education Declaration”, 2002)
ΤΑ "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ" ΕΛΚΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ,
ΕΝΩ ΕΧΕΙ HΔΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟ ΑΠΟ 50 ΦΟΡΕΙΣ (ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ) ΑΠΟ 25 ΚΡΑΤΗ ΜΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
"GENE"
(GLOBAL EDUCATION NETWORK EUROPE)
TA "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ"
( 21st Century Skills Labs)
ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΣΗΧΘΕΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟΣ ΜΕ ΤΗΝ
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ (2002),
ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ GENE, OΠΟΥ ΑΠΟΝΕΜΟΥΝ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ-ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΤΑ "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ" ΕΙΣΗΧΘΗΣΑΝ ΠΙΛΟΤΙΚΑ, ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΣΕ 218 ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛ. ΧΡΟΝΙΑ 2020-2021 ΚΑΙ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (2021-2022) ΚΑΙ ΕΦΕΞΗΣ ΜΕ ΝΟΜΟ, ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
"Θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας, διατάξεις για το ανθρώπινο δυναμικό του δημοσίου τομέα και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις".
Νόμος 4807/2021 - ΦΕΚ 96/Α/11-6-2021
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
"ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ"
ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΤΟ 2001 ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 6 ΧΩΡΩΝ
ΑΠΟ ΤΟ 2001 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ 44 ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΟΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΠΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΤΟΜΕΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ,
ΝΑ ΓΙΝΕΙ
Η ΣΦΥΡΗΛΑΤΗΣΗ ΜΙΑΣ
ΚΟΙΝΗΣ ΕΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΤΖΕΝΤΑΣ
Η ΧΑΡΑΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΔΟΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΥΨΟΥΣ 10.000 ΕΥΡΩ ΣΕ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ !!
Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΚΟ,
ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ
"ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ"
ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΤΟΥ GENE
(GLOBAL ECUCATION NETWORK EURORE)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση της Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑΔΑΝΟΥ
ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
«ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»
EMAIL: giadanou70@gmail.com
TΗΛ. 6932729297
giadanou.blogspot.com
youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCLXtKZObutWedRZOijfbToA
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ "Ε.ΣΥ.":
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/619904-09-2015.html
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ "E.ΣΥ" :
https://esy-xanthis.blogspot.com/2020/08/blog-post_38.html
ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ : https://www.aitherikigrafi.gr/
fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100053843734529
twitter https://twitter.com/home?logout=1609586405780
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΑΖΕΜΕΝΗ, ΠΛΑΙΣΙΩΜΕΝΗ ΜΕ
ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ,
ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ :
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ :
600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ:
ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ:
https://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/metoxes-xroniko/
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ:http://www.endcyprusdebt.com/
0 Σχόλια